Yolanda R.
Excel·lents professionals on sempre pots comptar amb ells per tot! Encantada de tenir-los al meu costat per el meu negoci! Un 10!!!
Gestoria per a Autònoms
Deixa a les nostres mans tota la burocràcia: Hisenda, Seguretat Social, models tributaris, requeriments, inspeccions, declaració de la renda... Ens ocupem de tot perquè puguis dedicar el teu temps al què t'importa.
Ens ocupem dels models tributaris i de la relació amb les administracions
Fem assessorament empresarial. Tindràs al teu costat un equip de confiança
Fem la teva declaració de la renda
Gestionem contractes de treball, si tens treballadors
Ets freelance i treballes des de casa? Tens una botiga o un local on desenvolupes el teu negoci? Tens treballadors? Ens adaptem a tu per assessorar-te i estar al teu costat.
IVA Trimestral (model 303)
Resum anual de l'IVA (Model 390)
Pagaments fraccionats a compte de la renda (model 130)
Declaració anual Op. Tercers 3.005,06 (model 347)
Declaració de la renda (model 100)
Assessorament comptable i fiscal
Tot el que inclou el pack Bàsic i a més:
Retenció de local comercial (model 115)
Resum anual de local comercial (model 180)
Retencions de capital mobiliari (model 123)
Resum anual de capital mobiliari (model 193)
Certificats de retencions per a la renda
Certificat d’estar al corrent d’obligacions fiscals i laborals
IVA Trimestral (model 303)
IVA anual (model 390)
Pagaments fraccionats a compte de la renda (model 130)
Declaració anual Op. Tercers 3.005,06 (model 347)
Declaració de la renda (model 100)
Assessorament comptable i fiscal
Altes, baixes i modificacions de treballadors
Contractes de treball i pròrrogues
Expedients d’incapacitat temporal
Retenció trimestral dels treballadors (model 111)
Resum anual de retencions dels treballadors (model 190)
Certificats de retencions de la renda
Models TC1 i TC2
Tot el que inclou el pack Bàsic i a més:
Retenció de local comercial (model 115)
Resum anual de local comercial (model 180)
Retencions de capital mobiliari (model 123)
Resum anual de capital mobiliari (model 193)
Declaració d’Operacions intracomunitàries (model 349)
Certificats de retencions per a la renda
Certificat d’estar al corrent d’obligacions fiscals i laborals
Comunicats d’accidents a la Mútua
El canvi constant de la normativa fiscal i la seva complexitat fan que des de Negre & Saura s’hagi creat un equip molt professional per assessorar i ajudar les empreses a formalitzar i confeccionar correctament els seus impostos i obligacions tributàries vigents.
Més informacióLa complexitat i diversitat de la normativa laboral que regula les relacions laborals entre empreses i treballadors requereix una professionalitat i formació constant que des de Negre & Saura et podem oferir.
Més informacióPlanifiquem, assessorem i gestionem les operacions, tràmits i tota aquella documentació necessària en els àmbits jurídic i mercantil.
Més informacióElaborem i preparem tota la informació econòmica i financera que l’empresa necessiti a l’hora de prendre decisions clau per a una bona gestió.
Més informacióAnalitzem la comptabilitat del teu negoci per conèixer l’estat real de l’empresa. Així podràs prendre les decisions més adequades en cada moment.
Més informacióEstem en tot moment al costat de l'empresa per assessorar, acompanyar i planificar la presa de decisions importants per a la gestió i control de l'actividat del negoci.
T'ajudem a complir amb la normativa legal vigent. T'acompanyem en el procés d'adaptació, ja siguis empresa o autònom, per tal de complir la Llei orgànica de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).