Yolanda R.
Excel·lents professionals on sempre pots comptar amb ells per tot! Encantada de tenir-los al meu costat per el meu negoci! Un 10!!!
Assessoria per a Empreses
Som els vostres assessors de confiança en els que podreu delegar tot tipus de gestions empresarials. Externalitzeu el departament fiscal, comptable, laboral, legal i mercantil de la vostra empresa i gaudiu de la tranquil·litat de tenir-ho tot sota control.
Presentem tots els models tributaris, l’impost de societats i els comptes anuals
Fem assessorament empresarial. Tindreu al vostre costat un equip de confiança
Elaborem la declaració de la renda dels socis
Confeccionem nòmines i contractes de treball
Assessorem a Societats Limitades i Societats Civils perquè assoleixin l'èxit professional. Ens adaptem a les vostres necessitats i model de negoci.
IVA Trimestral (model 303) i Anual (model 390)
Declaració de la renda (màxim 2 socis)
Declaració Anual Op. Tercers 3.005,56 € (model 347)
Impost sobre societats (model 200)
Retencions de lloguers de local comercial (models 115 i 180)
Confecció dels llibres oficials
Dipòsit de comptes anuals al Registre Mercantil
Assessorament comptable i fiscal
Retencions trimestrals dels treballadors (models 111 i 190)
Contractes de treball i pròrrogues
Altes, baixes i modificacions de treballadors
Expedients d’incapacitat temporal
Certificats de retencions de la renda
Models TC1 i TC2
Tot el que inclou el pack Bàsic i a més:
Declaració d’operacions intracomunitàries (model 349)
Retencions de Capital Mobiliari (model 123)
Resum anual de Capital Mobiliari (model 193)
Comunicats d’accidents a la Mútua
Certificats d’estar al corrent d’obligacions fiscals i laborals
IVA Trimestral (model 303) i Anual (model 390)
Retencions de lloguers de local comercial (models 115 i 180)
Declaració Anual Op. Tercers 3.005,06 € (model 347)
Confecció dels llibres oficials
Assessorament comptable i fiscal
Declaració de la renda (màxim 2 socis)
Declaració anual d’atribució de rendes (model 184)
Altes, baixes i modificacions de treballadors
Contractes de treball i pròrrogues
Expedients d’incapacitat temporal
Retencions trimestrals dels treballadors (models 111 i 190)
Certificats de retencions de la renda
Models TC1 i TC2
Tot el que inclou el pack Bàsic i a més:
Resum anual de Capital Mobiliari (model 193)
Declaració d’operacions intracomunitàries (model 349)
Certificats d’estar al corrent d’obligacions fiscals i laborals
Comunicats d’accidents a la Mútua
El canvi constant de la normativa fiscal i la seva complexitat fan que des de Negre & Saura s’hagi creat un equip molt professional per assessorar i ajudar les empreses a formalitzar i confeccionar correctament els seus impostos i obligacions tributàries vigents.
Més informacióLa complexitat i diversitat de la normativa laboral que regula les relacions laborals entre empreses i treballadors requereix una professionalitat i formació constant que des de Negre & Saura et podem oferir.
Més informacióPlanifiquem, assessorem i gestionem les operacions, tràmits i tota aquella documentació necessària en els àmbits jurídic i mercantil.
Més informacióElaborem i preparem tota la informació econòmica i financera que l’empresa necessiti a l’hora de prendre decisions clau per a una bona gestió.
Més informacióAnalitzem la comptabilitat del teu negoci per conèixer l’estat real de l’empresa. Així podràs prendre les decisions més adequades en cada moment.
Més informacióEstem en tot moment al costat de l'empresa per assessorar, acompanyar i planificar la presa de decisions importants per a la gestió i control de l'actividat del negoci.
T'ajudem a complir amb la normativa legal vigent. T'acompanyem en el procés d'adaptació, ja siguis empresa o autònom, per tal de complir la Llei orgànica de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) i el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD).